wtorek, 25 lutego 2014

Moje zakupy na www.aptekagemini.pl :-)

Cześć ! :-) Chciałabym wam dzisiaj polecić  aptekę internetową Gemini  http://www.aptekagemini.pl/ na której można znaleźć nie tylko leki , ale także kosmetyki do ciała i twarzy. Przyciągnęły mnie bardzo niskie ceny,najlepsze z jakimi miałam dotąd do czynienia :-) Można tu spotkać produkty nawet o połowę tańsze niż w normalnych aptekach lub drogeriach.  Produkty naprawdę wspaniale zapakowane, czas przesyłki ok. 2 dni. Jestem zdecydowanie na TAK , to moje pierwsze zakupy w tej aptece i na pewno nie ostatnie. POLECAM ! 

Moje zakupy :



 Cena regularna ok. 20 zł - ja zapłaciłam : 10 zł


Cena regularna 19 zł - ja zapłaciłam : 14,59 zł


Nie wiem jaka jest regularna cena , zapłaciłam : 10 zł


 Pasta - cena regularna ok. 13 zł - ja zapłaciłam : 8,49 zł
Szczoteczka - zapłaciłam 10 zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz